Valentijntjes.reismee.nl

De laatste dag: Miami!

En daar is dan toch de laatste dag van onze super rondreis door het oosten van de USA. Jammer, maar het is ook weer mooi geweest en we verlangen ook weer naar ons eigen huisje in Best.

Maar goed, eerst vandaag nog. We zijn begonnen met een ontbijtje te nuttigen in ons hotel. Daarna zijn we naar de grootste outlet van de omgeving hier gegaan. Enorm, mogen we dit winkelcentrum wel noemen. We hebben er 3 uur rondgedwaald en hebben nog niet de helft gezien. Uiteraard hebben Leo en Lizzy weer wat gescoord. Ik was minder gelukkig….

Rond 13.30 uur zijn we naar het hotel teruggegaan en hebben we nog heerlijk wat gezwommen. En wat een heerlijk plekje hadden we bij de pool, lekker hoor (zie foto). De poolboy kwam ook nog rond met fruit op een spies, deze kregen Lizzy en ik in het zwembad, echt verwennerij!

Tegen 17.30 uur zitten we in de auto op weg naar South Beach Miami, daar waar Ocean Drive is. Het is erg druk op de weg en we doen over de 30 mijlen 1,5 uur. We parkeren meteen achter Ocean Drive en lopen de hippe straat direct op. Ziet er gezellig uit allemaal met veel lichtjes, muziek, danseressen en versieringen om de palmbomen. We nemen eerst een kijkje op het strand en gaan daarna lekker eten. Leo en ik nemen een biertje, ik een Small en Leo een Large…. Dat bleek ook wel later op de rekening, Leo zijn biertje kost hier maar liefst $20,-! (=EUR 18)…. Nou ja, we hebben in ieder geval op Ocean Drive gegeten. Na het eten lopen we nog wat rond en rijden dan, wel in een half uurtje, terug naar ons hotel.

Morgenvroeg pakken we de koffers in en we zullen na het uitchecken rond 11 uur richting het vliegveld gaan. Ingecheckt heb ik ons al en als alles volgens plan gaat vliegen we om 16.40 uur vanaf Miami Airport richting Frankfurt Airport (LH463) waar we zaterdag om 7.50 uur zullen landen. Ons vliegtuig naar Amsterdam vertrekt dan weer om 9.20 uur en we landen dan om 10.30 uur (LH988). We zullen dan Opa Leo en Oma Ineke zien die ons komen ophalen.

Tot zover onze reisverhalen, ervaringen en foto’s! Hopelijk hebben jullie er samen et ons van genoten. Wij vonden het in ieder geval super leuk om te zien dat er veel meegelezen werd en de reacties waren top!

Groetjes van ons en tot snel weer in real live! X

Roberto

Geniet van de laatste dag en een goede reis!

Cindy

Heel veel plezier nog en goeie reis terug!!
X

Annemiek en Willem