Valentijntjes.reismee.nl

Winkelen, Downtown Disney en Legoland

Donderdag hebben we het dus rustig aan gedaan. De ochtend en eerste deel van de middag hebben we lekker gezwommen, gelezen, gespeeld en in de zon gelegen (voor zolang als dat ging). Rond 3 uur zijn we naar een enorm winkelcentrum gegaan. Ruim 200 winkeltjes van alle merken die je maar kan bedenken. Wij, als echte ras winkelaars (not!), kochten alleen schoenen (Convers) voor Lizzy en een leuk vestje voor haar.

Daarna gaan we richting Downtown Disney. Een enorm complex met eettentjes, winkeltjes, optredens en dingen te doen, allemaal in het thema van Disney. Erg leuk en goed opgezet en alles is daar tot in de puntjes geregeld. We eten bij het Rainforest Café, letterlijk aan de voet van een vuurspuwende vulkaan. Erg gaaf gemaakt. We wandelen nog wat rond en Lizzy neemt vast een voorproefje in de Lego store voor morgen.

En dan is het alweer vrijdag, Vandaag gaan we een bezoek brengen aan Legoland. Dit park stond op Lizzy haar verlanglijstje. Vergeleken met het eerder bezochte Disneypark valt dit wat tegen (vinden Leo en ik), echter heeft Lizzy het prima naar de zin. Helemaal omdat er een klein dorpje is gebouwd van Lego Friends en we zelfs een show zien met de poppetjes waar ze normaal mee speelt. We vermaken ons toch prima en de dag is zo weer voorbij. Bij thuiskomst nemen we een verkoelende duik in het zwembad, heerlijk en wat een luxe! We genieten op en top en dobberen op onze luchtbedjes met een Corona in de hand (thx Ess voor het laten proeven ;-))!

En dan is het alweer tijd om de koffers te pakken. Morgen gaan we weer 'en route'. Op naar Miami, met een paar tussenstops uiteraard. We hebben in ieder geval twee nachten geboekt in een resort aan het strand van Fort Myers (The Neptune Resort) waar we morgen zullen aankomen via een toeristische route langs de westkust van Florida.

Hieronder volgt nog een stukje van ons Lizz. Ze wil zo graag ook een stukje schrijven, dus bij deze...

Speciaal stukje door Lizzy:

Ik vind het erg leuk om jullie reacties te lezen! Ik vind het erg leuk in Amerika, maar het is wel erg zwaar in die hitte. We hebben al erg veel gezien en gedaan. Vandaag zijn we naar Legoland geweest. Daar was een klein stukje en dat was Hartlake City, dat is het plaatsje waar mijn Lego Friends wonen. Dat vond ik super cool! Groetjes van Lizzy en een dikke xxx aan de opa's en oma's en iedereen die dit leest!

Bij de foto's sta ik met de vriendjes uit Hartlake City en is speciaal voor Ninthe!

Marjolein

Wat leuk lizzy dat je ook een stukje hebt geschreven!
Ik geniet van jullie verhalen en volgens mij hebben jullie het prima naar jullie zin.

Heel veel plezier nog en geniet ervan!!

Xx marjolein

Opa Leo en Oma Ineke

Hoi Lizzy en papa en mama natuurlijk,
Wat een fijn verhaal weer om te lezen en wat gaaf Lizzy dat jij zelf ook een keer een verhaaltje schrijft. Jij hebt het ook helemaal naar je zin lezen we wel. Dikke xxx terug voor jou en geniet nog maar lekker.

Willem en Annemiek

Hoi Lizzy, papa en mama, Wij zien aan jullie stralende gezichten dat jullie echt genieten . Ook wij genieten van de verhalen en de mooi foto s. Veel plezier en kusjes van ons.

Willem en Annemiek

O, en Lizzy, wat je rijbewijs betreft: kan je mij voortaan rijden in plaats van ik jou........
Oops