Valentijntjes.reismee.nl

Naar de Villa en een bezoek aan Disney's Animal Kingdom

Maandagmorgen werden we al op tijd wakker in ons hotel voor die nacht, het Omni hotel Resort, waar we geslapen hebben in afwachting van het klaar gemaakt worden van onze villa. Het is een super chique hotel met prachtig zwembad en we gaan dan ook nog lekker een duik nemen alvorens we moeten uitchecken. We doen een paar rondjes in de Lazy River op een band en spelen en zwemmen lekker een uurtje.

Om iets over 10 belt de dame van de villa dat deze schoon is en op onze aankomst wacht. We zijn ingepakt en rijden naar de villa. Nou, dat is wel even anders dan gisteren, het ziet er super uit en is heel gezellig ingericht. We pakken onze spullen uit en nemen dan snel een duik in het zwembad. Het is hier namelijk behoorlijk heet. Nu is dit natuurlijk ook wel in Nederland het geval, maar de luchtvochtigheid hier ligt rond de 85% en daar moeten we toch even aan wennen. Vandaag staat er verder niks op het programma dan even boodschappen doen en verder lekker chillen aan de pool.... We doen de boodschappen bij Walmart, het is echt niet normaal hoeveel keus je daar hebt. We dolen daar dan ook bijna 1,5 uur rond.

Op dinsdagmorgen zitten we alweer om 8.30 uur in de auto richting Disney's Animal Kingdom. Een Disney park met als thema dieren. We zijn niet de eerste, zien we bij aankomst bij het park en parkeren keurig daar waar we naartoe worden gewezen.

We beginnen in het park met een een safari door Afrika over de Kilimanjaro. Prachtig aangelegd is het park en we zien dan ook vele wilde dieren. Daarna gaan Leo en ik om de beurt in de achtbaan die is gemaakt op de Mount Everest, gave baan die ook nog achteruit gaat...

We zien ook nog mooie shows van vogels en een musical van Finding Nemo. Dat kan Disney als geen ander, ze zien er allemaal prachtig uit!

Het is erg warm en Lizzy heeft haar zinnen gezet op een sproeier met propellertje. Het geeft de nodige afkoeling en verschillende mensen om haar heen vinden het geen straf als ze staat te sprekelen.

Na terugkomst in de villa duiken we meteen in onze pool. Wat hebben we het toch slecht! Dalijk nog lekker eten en dan is er alweer een dag voorbij. De tijd vliegt voor ons.....