Valentijntjes.reismee.nl

Southbury, op naar de familie!

Het heeft even geduurd, maar daar zijn we weer!

Afgelopen donderdagmorgen zijn we met de trein uit New York vertrokken om een bezoek te gaan brengen aan mijn nichtje Esther, haar man Patrick en de kids Ryan en Hailey. Daar hebben we ontzettend veel zin in, we hebben ze alweer 9 maanden niet gezien en ze wonen prachtig in het zonnige Southbury in een huis met een eigen guesthouse en een heerlijk zwembad. Dat komt dus wel goed na de drukte van New York.

Donderdagmiddag vermaken we ons prima met relaxen aan de pool en vooral veel bijbuurten onder genot van een bottle of beer (of 2...). Erg gezellig weer!

Patrick moet vrijdag werken en is al om 6 uur de deur uit. Lizzy heeft op de kamer bij Ryan geslapen en die waren ook alweer wakker rond de klok van 6.30 uur.. Ach ja, geeft niks, deze dagen kunnen we even bijkomen. De kids liggen na het ontbijt in het zwembad en kunnen het prima samen vinden. Ze praten engels en nederlands door elkaar en komen daar samen prima in uit. Erg leuk om te zien. In de middag gaan we een klein rondje Southbury doen. We bezoeken de dam en een mooie waterval (Southford Falls) en gaan nog wat winkelen in de Target. Dit is echt een enorme winkel waar je echt alles kunt kopen. Lizzy en Leo scoren daar wat shirtjes.

's Avonds nemen Esther en Patrick ons mee naar het Texas Roadhouse, voor het echte amerikaanse gevoel. Je mag daar pinda's pellen en op de grond gooien en om de zoveel tijd gaat heel het personeel een line dance doen. Opa Willem en Oma Mieke hadden dat zeker meegedaan!

Dan is het alweer zaterdag en doe ik twee wasjes en maakt Leo samen met Patrick de auto verder in orde. We gaan ook weer de koffers pakken, want morgen daan we verder met onze reis. Het afscheid is maar voor even, aamgezien we de auto van Ome Jos meenemen en die dus volgende week weer netjes hier komen terugbrengen. Nog bedankt OJ en TY!!

Lizzy maakt nog een rondje in Hailey's barbie auto en ze mag van Patrick ook nog op het minitractortje het grasmaaien, dikke pret dus. We zijn gaan eten in een echte amerikaanse diner. Het leek een beetje op de Peach Pit uit Beverly Hills 90210.

Na het schrijven van dit blog gaan we nog even een laatste borrel drinken samen en dan lekker slapen. Morgen gaat de wekker om 6 uur, want we zijn van plan rond 7 uur te vertrekken. Er staan zo'n 600 kilometer op het programma richting de Niagare Falls in Canada!

Groetjes van ons allemaal!!

Cindy

Leuk, ff bijgeklust met Esther en Patrick en kids.
Nu weer verder op jullie reis.
Heel veel plezier!!!!
We lezen het weer!
X

Cindy

Ik bedoel natuurlijk bijgekletst! Haha

Opa Willem, oma Mieke

Eindelijk hebben we jullie blog kunnen lezen en meteen er erg van genoten! Zo te lezen hebben jullie een supertijd daar. Wij denken met weemoed terug aan een paar jaar geleden toen ook wij tot zover ongeveer dezelfde reis maakten. Nou dus op naar Niagara, daar zul je ook zeker genieten. en wat dat lijndansen betreft: daar hadden we zeker aan mee gedaan. Trouwens op ons cruiseschip hadden we ook al wat mensen zo gek gekregen en daar dus erg veel plezier gehad. Maar nu jullie reis. Heel veel plezier nog en tot schrijfs
Annemiek en Willem

Houtje

Goede reis verder, ik ben het nu pas allemaal aan het lezen. ( vakantie ???? )
Het is leuk om het zo te volgen, je besteed er veel aandacht aan Suus. ????
Heel veel plezier nog met zijn allen.
Het zal wel een hele ervaring zijn, ook voor Lizzy.

Gr Houtje.