Valentijntjes.reismee.nl

Laatste dag New York

De laatste dag alweer in New York! En wat is het leuk te zien dat er meegelezen wordt aan de andere kant van de oceaan!

We beginnen de dag met een heerlijk ontbijtje bij de Diner naast het hotel. Gebakken eitjes 'sunny side up', wat ons alledrie heerlijk smaakt.

We nemen de metro downtown en stappen uit bij de 23ste straat waar we het Flatiron Building bekijken. Dat is echt een raar plat gebouw.Tegenover het Flatiron zien we een heuse Legowinkel, daar moeten we natuurlijk even naar binnen. Lizzy zoekt een leuk poppetje uit (superwoman) voor bij haar collectie en we maken een paar mooie foto's van de inrichting.

We stappen weer in de metro en reizen verder naar Wall Street. Het financiële hart van Manhattan.Dit is niet heel spannend, maar wel leuk om een keer gezien te hebben.

We stappen nabij Wall Street op de hop-on-hop-off bus voor een tour door Brooklynn. Het is inmiddels ruim 35 graden en we denken wat verkoeling op de bus te krijgen. Helaas staat de bus veel stil en voelt de wind als een föhn. We besluiten dan ook halverwege Brooklynn uit te stappen. Lizzy's en mijngezicht lijken inmiddels op een tomaat, dus langer blijven zitten is niet verantwoord. We eten en drinken wat en koelen een beetje af in de schaduw, alvoelt het daar nog tropisch.

We nemen de metro weer 'up' en gaan een kijkje nemen bij het Museum of American History. Een enorm museum met van alles over de aarde, de ruimte, de dieren van nu en van in de préhistorie en over de verschillende culturen die er over de wereld te vinden zijn. Het is een museum gericht op kinderen en je mag er dus aan heel veel dingen even voelen, wat erg leuk is en tot de verbeelding spreekt.

Het is dan alweer bijna 18 uur en onze voetjes zijn echt heel moe. Lizzy heeft alle dagen prima meegelopen, maar ook haar voeten zijn nuecht op. We besluiten dan ook om terug naar het hotel te gaan.

Morgen gaan we New York verlaten en gaan we met de trein naar Southbury waarmijn nichtje Esther en haar man Patrick en de kids Ryan en Hailey wonen. Daar hebben we heel veel zin in! Heerlijk even chillen bij hun aan het zwembad, wat heerlijk is na deze prachtige, zeer indrukwekkende dagen in New York City!!

Groetjes van ons!

Cécile

Ha Luitjes,

Wat een geweldige verhalen en foto's. Leuk om te zien en lezen.
Lekker chillen en enjoy bij de familie.
Groetjes Cécile

Peggy, Robert, Mila & Binck

Hoi,

Hier vanuit Spanje volgen wij jullie ook op de voet!
Leuk om het zo ook een beetje mee te maken!

Veel plezier nog de komende weken!

Groetjes van ons allemaal en een knuffel van Mila en Binck voor Lizzy

Leo en Ineke.

Hoi, hoi, weer een prachtige dag gehad zien we. We wensen jullie veel plezier bij Esther en Patrick en de kids.
Dikke kus voor Lizzy en voor jullie een knuffel.

Inge

Hoiii
Hele leuke verhalen!
Geniet nog van de komende weken en veel plezier bij Esther en Patrick!
Groeten van ons allemaal en een dikke knuffel voor lizzy van mij xx

Monique

Sjonge, wat hebben jullie al veel gezien joh, in die paar dagen! Kan me voorstellen dat de pootjes langzaam afhaken... Hopelijk lekker een beetje bijtanken de komende dagen in huiselijke rust. Geniet ervan, wij genieten op afstand mee! Zal Ninthe straks gauw de laatste foto's laten zien, ze zit nu met haar liefje in de bios... ;-)

Sandra

Hey wereldreizigers!
Wat leuk om te lezen. Wist niet dat er al zoveel te lezen was hier. Jullie hebben al veel gezien zeg! Geniet ervan.
Nu lekker chillen aan het zwembad ????
Groetjes uit Best
Xxx

Houtje

Heb mijn krant al afgezegd voor de komende tijd. ????