Valentijntjes.reismee.nl

New York!!

Dat we deze dag vroeg wakker zouden zijn door het tijdverschil van 6 uur hadden we wel verwacht, maar dat ons Lizzy al om 4 uur klaar wakker zou zijn....... Ze vermaakt zich gelukkig even zelf, zodat Leo en ik nog even door kunnen slapen. Om 6 uur zijn we dan toch allemaal wakker en gaan we ons maar douchen en aankleden. Om 7.30 uur zijn we op pad om ons eerste amerikaanse ontbijt te gaan nuttigen. We eten alledrie eieren met toast, en kunnen er mooi even tegen.

We nemen de metro naar de bekende 42th Street en halen daar de tickets voor de hop-on-hop-off bus op. De straat is, ondanks het vroege uur, al volop in beweging en we zien veel herkenbare dingen.

We wandelen naar Rockefeller Centre, waar we een kijkje nemen op The Top of the Rock. We gaan in ongeveer 20 seconden de 67 verdiepingen omhoog en genieten daar van het prachtige uitzicht.

Hierna nemen we de bus naar The Empire State Builing. Eenzelfde soort uitzicht, alleen van een hoogte van 86 verdiepingen. Wederom prachtig om te zien.

Dan wandelen we naar Times Square. Dit zien we altijd op tv!! Hoe gaaf is dat, om er nu zelf te lopen. We zien de Naked Cowboy, verschillende Disney figuren en dames met blote borsten die ze hebben geverfd in de kleuren van de vlag van de USA. Je mag er allemaal mee op de foto, als je ze maar wat tipgeld geeft... En slim als ze zijn, pakken ze Lizzy gewoon vast en wachten ze tot we geknipt hebben, ach ja, hun blij en Lizz een leuke foto.

We kijken ook nog even binnen bij Toys 'R Us en natuurlijk bij de M&M store. en besluiten dan om een bezoek te brengen aan Madame Tussaud. Wat zijn die beelden goed gemaakt en we vermaken ons daar dan ook prima.

We nemen rond 18 uur de bus terug naar het hotel om even uit te puffen en eten dan nog een hapje bij de diner naast het hotel. Het is dan 20.30 uur en zoals je zult begrijpen is ons Lizzy op... We gaan dan ook naar de kamer, waar Lizzy al snel slaapt en ik mooi de tijd heb jullie van onze eerste dagen te vertellen.

Cindy

Gave verhalen luitjes!!!
We wachten weer op de volgende
Net of we er n beetje bij zijn haha
Have fun!! X

Houtje